Enquesta d'hàbits de mobilitat
Amb motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat (SEM), hem impulsat aquesta enquesta per conèixer els hàbits de mobilitat de les persones usuàries i de les persones treballadores de la Fundació Salut Empordà (FSE). Les vostres respostes ens permetran saber com us desplaceu fins als nostres centres, detectar punts de millora i dissenyar un Pla de Mobilitat per a la FSE.